Κυριακή 13 Μαΐου 2012

ένεκα της ημέρας #δική_σου

Είμαι το αποτέλεσμα όλων όσων προηγήθηκαν από μένα, όλων όσων έπραξα και όσων μου συνέβησαν. Είμαι ένα κομμάτι από την μητέρα μου, την μητέρα αυτής και ακόμη πιο πίσω .
Είσαι κουρασμένη πια, μα ακόμη τόσο μα τόσο όμορφη.
Είσαι το μόνο χάδι στον καρπό που κάνει τον πυρετό να περάσει, η μόνη αγκαλιά που επουλώνει τις ζημίες από τα τοξικά δάκρυα, η μόνη φωνή που ταξιδεύει μαζί με την ψυχή της στα τηλεφωνικά καλώδια.
Είσαι η μάγισσα της πάστα φλώρας, της τυρόπιτας και των γεμιστών.
Είσαι ένας άγγελος γεμάτος ανικανοποίητες ευχές, ξεχασμένα όνειρα, μισά ταξίδια μα ολόκληρη αγάπη
Είσαι ο μόνος άνθρωπος που ακόμη και αν με πληγώσει δεν θα με πονέσει ποτέ.
Είσαι μια βόλτα στο Μποσκέτο με λευκά πεδιλάκια και λουλουδάτο φόρεμα, ένα ολοκαίνουργιο μώβ μολύβι ματιών, μια ανήσυχη ματιά από το παράθυρο πριν στρίψω στην γωνία
Είσαι  χίλιες μαγικές στιγμές, ατελείωτες ώρες δωρεάν ψυχανάλυσης και μια, μόνο μια θυμάμαι, άσχημη στιγμή
Είμαι όσο μπορώ, ότι θα ήθελα να είμαι, είμαι γέλια στην κουζίνα, βόλτα στο χωρίο και  μια ,μόνο μια θυμάμαι, στεναχώρια σου.
Είσαι η μπουντούλα μανούλα μου και είσαι ΔΙΚΗ μου
Είμαι η Μαριβάνα , ΔΙΚΗ σου σίγουρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου